Wednesday, August 1, 2012

I'll Become The Wind

I wanted to share this song called Watashi wa Kaze ni Naru by Masaharu Fukuyama. It's a calm and easy beat song, something I can really relax to. The lyrics are very meaningful too. English Translations by Vspirit. 


戦いの向こうに 君が待っているから
Across the battlefield, you're waiting for me
行かなくちゃ 行かなくちゃ
Gotta keep moving, gotta get there
約束を守るため
To honor the promise we share

涙の向こうに 君が待っているから
Beyond the sea of tears, you're waiting for me
出掛けよう 出掛けよう
Gotta set out, gotta get moving
君へと続く道
Along this path that leads to you

旅はまた わたしを呼ぶ
The Spirit of Wandering calls out to me like it always does
「風よ吹け もう一度 もう一度」
"O' wind, blow away, once again, once again!"

ゴールの向こうに 君が待っているから
Just beyond the goal, there you are waiting
その時は その時は
When I get there, when the time comes
笑顔で抱きしめてよ
You'll welcome me with a smile and open arms

夢はまた わたしを誘う
The Spirit of Dreams visits again and it tells me
「風になれ もう一度 もう一度」
"Become the wind once again, be like the wind once more"
戦いの向こうに 君が待っているから
Across the battlefield, you're waiting for me

行かなくちゃ 行かなくちゃ
Gotta keep moving, gotta get there
約束を守るため
To honor the promise we share

この旅は終わらない この夢は終わらない
This journey will never end, this dream shall go on forever
だからもう だからもう
So let's get to it, it can't be far
君へと走り出そう
Full speed ahead! To where you are

わたしは風になる
I'll become the wind
君へと続く道
Now as I make my way straight and true
いま わたしは風になる
See me become the wind blowing towards you

No comments:

Post a Comment